Instagram i Juni

I Juni var det fint väder, och Jani och jag åt ute på HRC. Gick förbi Torni som såg så fint ut i kvällssolen. Hemma började det urgamla vildäppelträdet blomma. Hundratals små rosa-vita blommor.
Vi åkte på semester till Grekland och tillbringade en härlig vecka på Kos med Jani och flickorna. Vilka vyer från vår balkong! Nedanför hotellet fanns en fin sandstrand och på andra sidan havet ser man Turkiet.
Mylos beach bar var en av resans höjdpunkter för mig, vi badade där sent en eftermiddag och var de enda på stranden. Hotellets poolområde var fint med 3 olika poolar. Här njöt vi så gott som varje dag.
Kos var fint och i Kos stad fanns mycket att se. Vi gick omkring där flere kvällar och beundrade allting, och hade det skönt i solen och värmen. Fina Kos!
Vi hyrde cabriolet en dag och körde runt den lilla ön. Vi besökte varma källorna, naturens egna bubbelbad och tog oss sedan söderut till den läckra stranden Paradise beach. Turkost vatten och vit sand ❤
Vattnet var så fint överallt på Kos. Så klart och blått. Simmade i havet flere gånger och i poolen varje dag. Köpte badleksaker och denna fina rosa donits bland annat.
Södern = palmer, så det måste ju förevigas. Tog även en selfie en kväll när jag tyckte att huden var fin från solen, och jag hade fått till sminket ganska bra. Här är vi på väg på middag upp i bergen om jag minns rätt.
Sedan var vi redan hemma och det blev midsommar. Åkte upp till Janis mosters stuga i Liperi, och körde förbi vackra Punkaharju som jag alltid velat se. Det var en fin roadtrip.
Solnedgångarna var magiska och sommarnätterna ljusa. Det blev aldrig mörkt medan vi grillade marhsmallows vid en öppen eld. Sommarfinland var fint när vi körde hem från Liperi.
När håret lyckas och klädvalet känns bra måste man ta en selfie. Det gjorde jag denna tidiga morgon innan jag åkte på jobb. Väl på jobbet tog vi en girls only sushi lunch ute i solen, och det kändes väldigt somrigt.

Lämna en kommentar

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )